Lancia

Noua Delta are 4,5 metri lungime si va fi disponibila in trei versiuni de motorizare: doua pe benzina 1,4 litri 120 si 150 CP si un turbodiesel 1,6 litri 120 CP. Mai tarziu vor sosi si alte motorizari, printre care una pe benzina, de 200 CP.

Lancia e prezenta de la jumatatea lui 2005 si in Romania, adusa de Autoitalia. Anul trecut doar 32 de romani au cumparat masinile brand-ului, aproape 90% alegand modelul de clasa mica Ypsilon
Pentru mulţi, Lancia Delta Integrale este deja o imagine iconică a sporturilor cu motor din anii ’80 sau a maşinilor compacte cu steroizi, din aceeaşi perioadă. Noul model, însă, rupe total tradiţia şi, după o pauză de mulţi ani, revine pe scena auto cu un nou stil, extrem de sofisticat şi, totodată, foarte dinamic şi modern.

Având o configuraţie hatchback, cei 4,5 metri lungime şi ampatamentul de 2,7 metri fac din noua Lancia Delta o maşină foarte generoasă în ce priveşte spaţiul interior. Deşi este bazată tehnic pe ruda de concern Fiat Bravo (care joacă în categoria compactelor), noua Lancia Delta rivalizează fără drept de apel cu berlinele medii – cam în acelaşi stil în care a făcut-o, nu demult, Seat Toledo, monovolumul cu aere de sedan.

Despre design am putea vorbi ore întregi, însă concluzia ar fi una singură: este ieşit din tipare şi îi conferă maşinii o puternică imagine de marcă. Modernismul este accentuat de LED-urile utilizate atât pentru faruri, cât şi pentru stopuri, iar partea din spate îmbină clasicismul cu liniile hightech – Lancia Delta este dotată cu un acoperiş panoramic heliomat Granluce, inspirat din domeniul iachturilor. Ca un exemplu al exclusivităţii maşinii: pentru aplicarea vopselei în două tonuri este nevoie de 6 ore mai mult faţă de procesul obişnuit de vopsire.


Lancia Delta – interior exclusivist
În ce priveşte interiorul, italienii doresc să le facă zile grele germanilor şi japonezilor prin calitatea materialelor, în timp ce designul interior, destul de sobru, este pigmentat de tuşele high-tech necesare într-o maşină modernă: climatizare automată, sistem de navigaţie sau volan multifuncţional. Cu toate acestea, ansamblul reuşeşte să rămână simplu, principalele funcţii fiind grupate în mod intuitiv. Pentru doritori, habitaclul poate fi garnisit cu o gamă largă de tapiţerii din piele, iar, în cazul în care nu vă interesează imensul sunroof, acoperişul este izolat fonic printr-un material special, Noise Absorbing Roof.

Bordul este acoperit cu un nou material poliuretanic, denumit Benova, care împrumută caracteristicile de look şi tactile ale tapiţeriei din piele. În spate, bancheta are spătarele înclinabile, pentru un confort cât mai mare al călătoriei, iar portbagajul are, în configuraţia minimă, 380 de litri – prin culisarea banchetei poate ajunge la 465 de litri. Per total, habitaclul noului model Lancia Delta rivalizează fără menajamente, în termeni de design şi spaţiu, cu cele mai titrate berline premium ale momentului, plusând cu un inconfundabil stil italian, chiar extravagant.

Motoarele oferite pe Lancia Delta sunt toate dotate cu turbo, indiferent că vorbim despre propulsoare pe benzină sau diesel, iar cutiile de viteze (manuale, automate sau robotizate) au toate 6 trepte. Deocamdată sunt disponibile două motorizări: 1,4 Turbo Jet pe benzină, în două variante de putere (120 CP şi 150 CP) şi un 1,6 MultiJet de 120 CP, diesel care îndeplineşte normele Euro 5. Urmează la scurt timp introducerea a două noi propulsoare: un Twin Turbo pe benzină de 190 CP şi un diesel 2,0 MultiJet de 165 CP. Cireaşa de pe tort va fi introducerea unui inedit motor turbo cu injecţie directă, de 1,8 litri şi 200 CP, cuplat cu o nouă cutie de viteze automată cu 6 trepte).

Securitatea activă este îmbunătăţită prin noul sistem de control al stabilităţii Absolute Handling System, care aduce nou câteva funcţii inedite: LTF (Linearization Torque Feedback), prin care se conferă şoferului un control mai bun în curbe şi la viteză ridicată; TTC (Torque Transfer Control), care comandă electronic un diferenţial autoblocabil şi controlează efectul de subvirare; DST (Drive Steering Torque), direcţia activă controlată eletronic, care anulează efectul de supravirare pe suprafeţele cu aderenţă redusă.


Lancia Delta mai beneficiază de un sistem electronic de control al suspensiei (Reactive Suspension System), care contribuie la îmbunătăţirea controlului şi reducerea vibraţiilor pe suprafeţe deteriorate. Nu lipseşte îngerul păzitor la parcare, „Driving Advisor”, care controlează direcţia, şoferului rămânându-i în sarcină dozarea frânei.

Pentru a fi la înălţimea sintagmei „VIP Driving Experience”, Lancia Delta beneficiază de un vast program de personalizare, clienţii putând alege din peste 1.000 de combinaţii: de la jantele de 16″, 17″ sau 18″ până la cele 12 culori bi-ton exclusive. Lancia Delta este oferită în trei nivele de echipare (Argento, Oro şi Platino), iar preţurile în Italia sunt cuprinse între 21.500 euro şi 30.700 euro.
Sursa:PROMOTOR.ro (citeste mai mult…)

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

Te rog autentifică-te folosind una dintre aceste metode pentru a publica un comentariu:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s