Contribuiti la reciclarea sticlei din Romania!

Contribuiti la reciclarea sticlei din Romania!

June 4, 2011 Edit

Ma numesc Pochincereda Angela si vin de pe meleagurile Moldovei de peste Prut, cu ideea si speranta ca in Romania se pot realiza toate visele. Pot sa va marturisesc ca multe dorinte au fost realizate in aceasta minunata tara pe parcursul unui deceniu.

Domeniul meu de activitate este reciclarea sticlei si am avut nenumarate bucurii cand prin toata puterea mea am contribuit la realizarea unui mediu natural mai ecologic. In acest domeniu de activitate de multe ori ma intristez prin faptul ca apar diversi factori care incetinesc buna desfasurare a unei activitati, Romania se afla cu mult in urma tarilor deszvoltate economic. Pe scurt, aproape tot deseul de sticla returnabila din comert ajunge la gropile de gunoi sau este aruncata in diverse locuri.

Obtinand contracte cu tarile estice, cum ar fi: Rusia, Ucraina si respectiv Moldova, am reusit sa valorific o cantitate insemnata de deseu de sticla. Dar criza mondiala a lovit si acest domeniu de activitate. La momentul actual lupt din toate fortele pentru a-mi mentine firma si activitatea aleasa de mine, pe care deja am indargit-o. Am investit toti banii castigati in utilaje, transport, acte necesare desfasurarii activitatii insa la momentul actual sunt in pragul … Nu vreau sa pronunt acest cuvant. Sper in continuare ca totul va fi bine.

Astazi m-am hotarat sa va marturisesc aceasta poveste un pic dureroasa. Durerea este ca material reciclabil – sticla – exista in cantitati impresionante, cumparatori sunt, dorinta de a lucra este, dar la un moment dat, pentru a putea continua, am nevoie de sponsori sau de investitori.
De aceea doresc sa va fac un apel pentru a-mi raspunde la chemarea mea de a face impreuna aceasta afacere.

Donati va rog daca aveti aceasta posibilitate sau scrieti-mi pe adresa de e-mail: loreana_angela@yahoo.com.
http://www.privilegiul.info/archives/6126

Acest articol a fost publicat în Interesant și etichetat , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Un răspuns la Contribuiti la reciclarea sticlei din Romania!

Lasă un răspuns

